Monday, November 29, 2010

One Piece
















ya~One piece 477!!
look at tis picture!!...poor Luffy...
this part ( not oli tis eg)often chase out my tears...T.T
Luffy was try to rescue his brother, Ace *Ace was caught by the word goverment

(still waiting 4 the coming eg..)
hope it wouldnt follow wat the comic was..
cause, comic part: Ace died at last cause of protecting Luffy... although been rescued... bUT, by the moment tat ChiQuan wanna attack Luffy, Ace rescued Luffy by his body blocking Luffy...
it was..... terrible piror!!!

经典:
路飞- 我可是艾斯的弟弟啊!!!
白胡子-我可是白胡子!!
-史库亚多, 你这家伙既然会跟自己的父亲刀刃相向 愚蠢直机的儿子!! 即使如此 我也会爱你..
- 父债子还是何等滑稽... 艾斯有对你做过什么吗? 你门曾经在一起的冒险, 一起奋斗, 那同甘共苦的友情, 难道就没有办法盖过你对他父亲的仇狠吗?
-并非只有艾斯 你们都是我的家人!
-你们是海贼, 要相信什么 你们自己决定!!
Mr2 —— 即使相处的时间不多,但所谓的友情是不在乎相处的时间长短的
卡普 —— 1.不愧是我的孙子
-就这样把我制住吧! 不燃, 我会...把萨卡斯基那家伙碎尸万短!!!
-如果这是你们选择的道路的话....(沉默不语)=就不要回头!!!

还有好多好多!! 几乎没一句都是经典...!!
最讨厌的人!: 赤犬!!!

No comments:

Post a Comment